maandag 4 juni 2012

Pay it Forward

Ik zag het al bij meerdere voorbij komen en zo ook op nr.5 en ik denk ik doe het ook!!!!


Doorgeven is de Nederlandse variant van het amerikaanse pay it forward.
Doorgeven : doe iets goeds voor een ander en vraag die ander ipv iets terug te doen, 
voor anderen iets te betekenen.

Iemand doet iets voor jou en daarom doe jij wat voor anderen....

De eerste 5 personen die onder dit berichtje een reactie achterlaten, worden in de loop
van 2012 ( dat kan dus over 2 weken zijn of pas in december...) door mij verrast met een
handgemaakte verrassing.
Als dank geef jij weer 5 anderen iets moois wat jij voor hen maakt.

Het gaat niet om grote, dure of ingewikkelde dingen.
Het gaat om de liefde en aandacht waarmee het gemaakt is en het gebaar 
dat jij ermee maakt naar anderen.

DOE JE MEE?

Zet bovenstaande afbeelding + uitleg op je eigen blog.
                           De 1e 5 personen graag je adres mailen naar mij.
Staat links op mijn pagina!!

Ik heb er zin jij ook?

X





6 opmerkingen:

  1. Nog geen reacties? Ik ga de uitdaging aan! Leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuk idee, ik kwam hier via Eeffie's blog en meld me ook meteen aan als volger:)

    Groetjes, Lineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zie ik dit nou goed????? Maak ik nog kans! Joepie!

    Je hebt er een volgertje bij hoor!

    Groetjes,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oelala, ik heb blijkbaar ook nog kans. volger ben ik ook geworden :) groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee! Ik ben helaas te laat, maar ga het ook delen! Ik hou hier van!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X