zaterdag 16 maart 2013

Ditsjes en Dotsjes

Ooow wat gaaf om de volger teller omhoog te zien gaan en de aanmeldingen op de Spring give away!!
Leuk dat men je vind,vaak via via en gaat volgen.
WELKOM,gezellig dat je er bij bent!!

Zo kwam ik dus ook terecht bij haar!!!
En zie dat ze ook stempels maakt,dus ik was zo brutaal om te vragen of ze wil Swappen.
Iets wat ze nog nooit gedaan heeft....maar we zijn er uit en zij gaat een ontwerpje maken voor mij en ik ga wat moois voor haar maken.
Wordt vervolgd!!

Ook ontving ik heerlijk ruikende post gister van Jenneke, ben 1 van de 2 winnaars van haar mini give away.
Blij verrast Jenneke,dikke X van mij.

Ook ben ik even aan de freubel gegaan...met dit als resultaat.....


FRESH GREEN
(al vindt ik de groene kleur niet goed over komen..grrr..)

En om het dan af te maken deze erbij...


FRESH GREEN ring a ding.

Nu aan de slag met LOVELEY RED.
(als je geinteresseerd bent mail me)

Prettig,freubel,weekend allemaal.

X


Mee doen kan nog he, zondagavond  24 maart maak ik de winnaar bekent.
(hier graag je deelname berichtje onder)







6 opmerkingen:

  1. altijd weer fijn als de post goed aankomt hihihi
    fijn dat je iemand hebt gevonden om te swapperen
    en wat maak je toch prachtige dingen

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou van groen, heel mooi wat je hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oww wat ben je heerlijk bezig zeg ☻
    Altijd leuk als er geen rekeningen binnen vallen, maar iets vrolijks hihih.
    Lieve groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt prachtig wat je allemaal maakt! Iets met precies de goede kleur op de foto krijgen is lastig he?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat fijn dat je iemand hebt gevonden om je stempel te ontwerpen en maken. Ik ben zelf geen tekenaar en trek bestaande plaatjes gewoon over. Maar zo te zien op haar blog zit je daar helemaal goed! Ik ben natuurlijk wel benieuwd wat het gaat worden ;).
    Alvast heel veel voorpret gewenst! Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X