donderdag 13 september 2012

PRETLETTERS

Jaaa ben er weer,eindelijk mijn nieuwe stekkertje binnen van mijn laptopke....dus kan weer los met de foto's want ja die staan niet op de laptop van mijn husband (hij blij 0-0)
Dus wat heb ik zoal beleefd deze en vorige week,let's see.....


We hadden VERJAARDAGSPRET
Versiering binnen en buiten.
BOWLPRET 
(de 1e gelijk een strike die Jojo..)
MOOI WEER PRET
De buurtjeugd in da pool...jeh..


FOODPRET
Mini cakejes in alle vormpjes (op verjaardag gekregen...) lekker als lunch met slagroom en
hagelslag...oeps....
JAIMY O PRET
Lekker 'wild' op een snijplank je salade husselen en presenteren.
Volgend recept al uitgezocht...

 

WINPRET
De give away van Tante Jannie gewonnen!!!
Ooo wat ruikt het lekker hier naar kaneel,past nu helemaal bij de herfst stijl die ik weer in huis heb.
En wat leuke verrassinkjes erbij,like like like!!(Lijkt wel FB....)
GEKKE KAT PRET
Keuken laatje opruimen en hoppa Giz erin....
ATLASPRET
Deel 2, kamer jongste zoon is aan de beurt.(o het behang is blauw en groen.lijkt geel..)
Ja ook een wandje met kaarten want  zegt ie..ik heb nu Topo op school en dan kan ik makkelijk leren.
Geweldig  hahaha.


Heb ook lekker blogjes gelezen,ben weer enigzins op de hoogt bij iedereen!!??
En doen jullie al mee aan mijn give away??
NEE???Meld je aan als volger (ik ga het checken,moet eerlijk en streng zijn.....)en beantwoord wat vraagjes en je dingt mee.
DOEN!!

Dus echt een PRETLETTERWEEK,nu weer tijd voor het serieuze werk....
ehhhhh wat is dat????
En bij jullie?

Fijne week.
X











huh ik pas (weer) in mijn broek.....jippieeeeee











8 opmerkingen:

  1. Wat een PRETtig bericht weer :-) Wordt ik vrolijk van, en dat mag ook wel met dit redelijk triestige weer; heb net de openslaande-deur-naar-de-tuin al dicht gedaan vanwege "te koud"... Ben deze dagen meer scherp op woordspelingen enzo, dus voor mij wordt het zó'n week, denk ik!
    Groetjes Riri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super dat je weer lekker kunt bloggen (met foto's) zo! :) En zo te lezen heb jij je prima vermaakt deze en vorige week! Leuk om te lezen dat mijn give away een goed plekje heeft gevonden bij jou. Geniet er van! (en wat heb je een leuke kat zeg! Gek dier haaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een drukte vanjewelste is het bij jouw geweest.
    Nu terug de gewone gang: lekker bloggen met het laptopke,
    genieten van de gewonnen give-away ...
    Tot de volgende, lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeee, fijn dat je in je broek past :)
    Wat een gezellig blogpost, zoveel te vertellen! En wat zien die lekkernijen er heerlijk uit..Mmmmmmm!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je er weer bent. Wat een vrolijk blogje heb je geschreven. En je cakes zien er uit om op te eten, wat waarschijnlijk ook al wel is gebeurt.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een fijne week heb je gehad,en wat heerlijk he als je weer in je favoriete broek past.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo te lezen was jouw week erg prettig!! Leuke dingen gedaan en gemaakt! Ziet er allemaal erg gezellig en vrolijk uit! En wat fijn dat je broek weer past! Geeft een goed gevoel!!
    Alvast een heel fijn weekend!!

    Groetjes Annelies!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X