woensdag 29 augustus 2012

Het is een feit....

......GIVE AWAY TIME!!!!!!!

Een bedankje van mij voor (1) jullie.
Welkom nieuwe volgers, fijn dat jullie er zijn, jullie allemaal natuurlijk!!!!
Blijkbaar blog ik toch wel leuk :P
Heerlijk toch om even te spieken in een ander zijn leven,al is het maar een stukkie wat je ziet.
Nu zou ik jullie allemaal wat willen geven maar.....zoveel postzegels heb ik niet.....
Wat geef ik weg??????Ehhh.....
Denken jullie mee???
Volgende week knal ik de give away erop,heb ik nog ff de tijd om wat leuks te bedenken :)

                                                           
                                                                 



Fijne week.
X



6 opmerkingen:

  1. ik ben benieuwd een leuke tashanger???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gewoon benieuwd en wacht op jou creatief idee!
    Nog een zonnige dag!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je houdt het wel spannend zeg, het gaat je vast lukken wat leuks te bedenken. Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik weet heel zeker dat je iets tofs gaat bedenken!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X