maandag 25 juni 2012

HOME SWEET BOEDDHA*24

De lachende dikbuik boeddha:*geluk*blijheid*succes*gezondheid*welvaart*voorspoed en als je af en toe even over zijn dikke buikje wrijft brengt het nog meer geluk en je mag ze alleen krijgen!
Nou ik ga een rondje wrijven doen in mijn huis en tuin!!!




Deze Boeddha heeft al verschillende kleuren jasjes aangehad,aangepast aan het interieur,haha.

En ik vergeet er nog 2 zit ik me nu te bedenken,ik heb nog 1 in mijn auto(jaja) en nog 1 op het werk (gekregen van mijn lieve collega).
Dus hoezo een Boeddha tik???

Inmiddels heb ik weer wat van mijn freubelspul van zolder kunnen halen en een hoekje aan de eettafel ruim gemaakt (lees dat moet ik nog doen haha).

Het is rustig in huis,oudste zoon hopt nu naar het ander eiland,net gister terug van het ene,duim duim voor DROOG weer!!!

Zo ik ga wat doen en genieten van mijn vrije dagen!!

Fijne dag.

X


Meer HSH-ers kijk bij Barbara!






7 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke toestand met al die boeddha's. Wat zul jij een geluk hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post!Geniet van je vrije dagen!
    Groetjes, Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk zo die vrije dagen, geniet er van

    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een mooie verzameling opgebouwd. . Kun je een beetje geluk deze kant opsturen en dan met name een beetje ander weer geluk. ik ben wel een beetje klaar met al die regen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, die boedha's....en wat fijn dat je eindelijk een freubelhoekje hebt.

    Nog een fijne dag!

    Groetjes, Pietrik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke post! Ik heb ook wel iets met dat dikbuikige mannetje!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben benieuwd welke kleur jasjes die ene Boedha nog meer gaat krijgen, grappig!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X