woensdag 16 mei 2012

Blog nr.50 en 40 volgers!!!

Hoera een klein feestje,hahaha.
Het is een feit,ik heb 40 volgers,WELKOM allemaal!!!!!
Te gek zeg en ja dan moet ik het wel waar maken .......een give-away!!!
Maar wat????
Ik houd jullie nog even in spanning want ik weet het nog niet,hahaha oeps....maar dat gaat helemaal goed komen hoor.

Misschien ligt hier wat bij:


Voorjaarsmarkt 12-05-12 Nieuwehorne,een dag met regen,koude wind en een lyts bietsje zon.
Brrr koud,het viel helaas erg tegen.
Dus er zit vast iets bij voor de give-away :).

En die atlassen wat ga ik daar toch mee doen.....nou het gaat zo wie zo in dit huis gebeuren,
we blijven hier lekker wonen en met mijn moodboard weer genoeg ideetjes.
Zo ook met de atlassen,als het af is zie je het hier wel verschijnen!!

En nu ga ik de give-away samenstellen,ooooospannend!!!

Fijne avond!

X


6 opmerkingen:

  1. Ik hou je in de smiezen! En van harte gefeliciteerd met de nieuwe volgers, dat is best wel snel gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om jou zo achter je kraam te zien! Ik hoop toch echt dat we 27 mei fijner weer hebben hoor! Het is leuk om de boel uit te pakken maar als je het vervolgens een aantal uren later weer allemaal moet inpakken... jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben benieuwd,gefeliciteerd met je volgers,ga zo door zou ik zeggen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, ik zag wel leuke dingen liggen op je kraam hoor:)
    Kom maar op, geintje natuurlijk, wij wachten af...die spanning is al leuk!!!
    Fijne dag vandaag!

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is deze give-away al afgelopen? jaa? dat zou jammer zijn! Nee??? dan doe ik bij deze nog graag mee!

    Groetjes,
    Thea.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X