zondag 1 januari 2012

Hello 2012

Folle lok en seine,een gelukkig en 
gezond en liefdevol 2012 toegewenst.

Hier nog een paar leuke foto's van 2011,
gister dus......hahahaha.


Gizmo als tegenstander,hij overdenkt zijn volgende set.
Kidsrun medaille van de jongste.Zegt ie:"mem ik dacht dat ik moest lopen maar ik moest rennen".....ooooo die ziel,hij was kapot maar heeft het wel mooi gedaan!!!TROTS!!
Mijn opdrachtje ligt al klaar,na de nieuwjaarsbezoekjes maar mee verder!






En gaan jullie mij volgen,klik op de button!!
(o wie kan mij vertellen hoe ik het witte vlak achter de foto weg kan krijgen??)
Fijne dag allemaal!!

1 opmerking:

  1. Hallo Marielle,
    Allereerst wens ik jou een heel goed 2012 toe!
    Welkom in blogland. En erg leuk dat je mee wilt doen met de wekelijkse Home sweet home blogjes. Hoe het precies werkt kan je lezen op mijn blog (bovenin de balk). Zodra je je eerste HSH bijdrage hebt geleverd, plaats dan even een reactie onder mijn bijdrage, dan zet ik je erbij in de lijst met deelnemers. Ik nodig je ook uit om mijn blog te volgen.

    Groeten van Barbara

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je <3 berichtje!!
X